0 1 26.07.2012Historia social media (infografika)marketing społecznościowy TweetZbiór najważniejszych dat i wydarzeń w social media zebrała w infografice agencja The Next Step.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 6 0 0 0 26.07.2012Facebookowe profile o turystyce rosną powoliCoraz częściej szukamy informacji o podróżach w mediach społecznościowych. Wzrost zauważalności branży turystycznej na Facebooku jest jednak powolny. Według analizy catNapoleon.com, w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy największe fan pages turystyczne powiększały się w tempie 2,27 proc. To niewiele. Dla porównania: fan pages reklamujące żywność rosły w tempie 7,74 proc. miesięcznie, ale też budżety na promocję produktów żywnościowych są nieporównywalnie większe.
1 1 0 0 0 25.07.2012„Biznes nie lubi czekać” – kampania reklamowa marki Inea (wideo)Operator telekomunikacyjny Inea prowadzi kampanię pod hasłem „Biznes nie lubi czekać. Szybki Internet światłowodowy dla firm”. Promuje ona jego usługę przeznaczoną dla firm z Poznania i regionu Wielkopolski i potrwa do 31 sierpnia.
0 1 0 0 0 25.07.2012Poranek z e-mail marketingiem22 sierpnia odbędzie się „Poranek z e-mail marketingiem” organizowany przez firmę FreshMail. Podczas szkolenia prelegenci zaprezentują case studies oraz nowe trendy w e-mail marketingu.
0 4 0 0 0 25.07.2012Zakupy „na zeszyt” – raport „Polska 2030. Tu mieszkam, tu kupuję – społeczności jutra”Wyniki raportu „Polska 2030. Tu mieszkam, tu kupuję – społeczności jutra” pokazały, że obecność handlu lokalnego w znacznym stopniu wpływa na budowanie więzi społecznej.