Espresso

24 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2012

Holmes Report 2012: Edelman utrzymuje czołową pozycję wśród światowych agencji PR i przekracza 600 mln dolarów przychodu

Agencja Edelman stała się pierwszą firmą public relations, która przekroczyła w 2011 roku przychód w wysokości 600 milionów dolarów. Dzięki temu utrzymała pierwsze miejsce w rankingu Holmes Report, odnotowującym 250 największych światowych agencji PR. Edelman wyprzedziła agencje Weber Shandwick oraz Fleishman-Hillard. Wśród dziesięciu najlepszych agencji także Edelman może pochwalić się największym wzrostem w 2011 roku – 15,7%.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2012

Rosną globalne wydatki telekomów na reklamę. Które maleją?

Wyraźnie wzrosły wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w pierwszym kwartale 2012 roku. Zgodnie z kwartalnym raportem Global AdViev Pulse (element badania Nielsena Global Advertising Trends), firmy telekomunikacyjne na początku tego roku przeznaczyły na reklamę o 7,8% więcej pieniędzy niż na początku roku 2011. Telekomunikację wyprzedziła jedynie dystrybucja (porównując rok do roku), której wydatki reklamowe zwiększyły się o 10,8%.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2012

„Standardy jakości obsługi klienta” – konferencja i warsztaty organizowane przez PTBRiO

13 i 14 września w Warszawie odbędzie się konferencja „Standardy jakości obsługi klienta”, organizowana przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. W jej trakcie dokonany zostanie przegląd technik badawczych w dziedzinie obsługi klienta, eksperci przedstawią najciekawsze polskie studia przypadków z ostatnich dziesięciu lat, a także najważniejsze fakty i mity związane z jakością obsługi klienta.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.07.2012

Większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social media

Tylko około jedna czwarta użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje, że wśród ich ulubionych stron i profili są takie, które należą do instytucji finansowych (np. banków, firm ubezpieczeniowych). Tyle samo osób przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy wśród materiałów i stron komentowanych przez ich znajomych znalazł się materiał dotyczący takich firm – wynika z badania zrealizowanego dla agencji social media Think Kong przez Instytut Homo Homini.

23 lipca 2012

Poprzednie Następne