Zakupy „na zeszyt” – raport „Polska 2030. Tu mieszkam, tu kupuję – społeczności jutra” - Marketing przy Kawie
Zakupy „na zeszyt” – raport „Polska 2030. Tu mieszkam, tu kupuję – społeczności jutra”
  • 0
  • 4
25.07.2012

Zakupy „na zeszyt” – raport „Polska 2030. Tu mieszkam, tu kupuję – społeczności jutra”

Wyniki raportu „Polska 2030. Tu mieszkam, tu kupuję – społeczności jutra” pokazały, że obecność handlu lokalnego w znacznym stopniu wpływa na budowanie więzi społecznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 lipca 2012