0 1 25.06.2008Heureka promuje przez wiedzę BRE Bankpublic relations TweetAgencja Heureka odpowiedzialna jest za stworzenie portalu wiedzowego BizSupport dla BRE Banku.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 25.06.2008Telefon do zadań specjalnych w nowej kampanii SferiiOd pierwszego lipca rusza nowa kampania reklamowa Sferii pt. „NOMADIC - telefon stacjonarny do zadań specjalnych”. Będzie promowała ona nowy multimedialny telefon stacjonarny MAYA. Kampania potrwa do połowy sierpnia.
0 1 0 0 0 25.06.2008Słodkie Upominki dla marki Mercedes-BenzFirma Słodkie Upominki - specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych - przygotowała Puszki Prostokątne dla autoryzowanego dealera marki Mercedes-Benz - firmy Mirosław Wróbel.
0 1 0 0 0 25.06.2008Grey Goose i Fundacja Eltona JohnaSpołeczna odpowiedzialność biznesu oznacza dobrowolne zaangażowanie firm w szeroko pojmowane rozwiązywanie problemów społecznych. Bacardi-Martini jest firmą, która od lat działa na rzecz społeczeństwa, promując ideę umiarkowanego picia alkoholu. Przykładem zaangażowania jest współpraca luksusowej wódki „Grey Goose” z portfolio Bacardi-Martini i Fundacji Johna Eltona na rzecz walki z AIDS.
0 1 0 0 0 25.06.2008Agencja mobijoy! dwukrotnie nagrodzonaAgencja mobijoy! została w 2008 roku laureatem dwóch prestiżowych konkursów – Golden Arrow oraz Polskiego Konkursu Reklamy KTR.