0 1 0 0 0 9.07.2008Naturalna Jurajska na nośnikach Jet LineDo końca lipca osoby poruszające się po głównych drogach całej Polski obejrzą tablice Motorway 12x4 m firmy Jet Line z reklamami naturalnej wody mineralnej Jurajska. Wakacyjna kampania realizowana jest pod hasłem „Zasmakuj natury z Jurajską”.
0 1 0 0 0 9.07.2008Złoty Laur Klienta 2008 dla HeliosaW ogólnopolskim rankingu „Laur Klienta 2008” Centrum Filmowe Helios zostało uznane za najpopularniejszą w Polsce sieć kinową.
0 1 0 0 0 9.07.2008Rusza pierwszy etap konkursu Złota Strona Emitenta 200811 lipca 2008 rusza I etap Konkursu na najlepszą stronę internetową spółki giełdowej Złota Strona Emitenta 2008 organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.
0 1 0 0 0 9.07.2008Green events w PolsceEkologia wkroczyła do branży eventowej. Firmy zlecające organizację konferencji, szkoleń, imprez integracyjnych czy motywacyjnych coraz częściej myślą nie tylko o dobrej zabawie, integracji czy promocji marki, ale także o ochronie środowiska oraz przestrzeganiu zasad społecznej odpowiedzialności biznesu. Dlatego coraz częściej decydują się na organizację tzw. green eventów.
0 1 0 0 0 9.07.2008Sampling Gourmet Perle dla PurinyPod koniec czerwca br. w sieci Relay Inmedio ruszyła akcja samplingowa karmy dla kotów Gourmet Perle marki Purina przygotowana przez Albedo Marketing. W czasie jej trwania wydanych zostanie 40 000 saszetek produktu.
0 1 0 0 0 9.07.2008Gala Obsesji Papieru, Tworzyw18 czerwca br. w Warszawie w scenerii Fortów Legionów firma Cezex ogłosiła wyniki VI edycji konkursu „Obsesja Papieru, Tworzyw”.
0 1 0 0 0 9.07.2008Aude wydaje magazyn dla Fortis Banku i Dominet BankuWydawnictwo Aude wydało pierwszy numer gazety „Act as one”, skierowanej do pracowników Fortis Banku i Dominet Banku.
0 1 0 0 0 8.07.2008imedia PR dla Techno-Bau i grupy Baukingimedia PR podpisała umowę z firmą Techno-Bau, importerem materiałów budowlanych z Niemiec i wyłącznym partnerem na polskim rynku jednego z największych niemieckich koncernów budowlanych – grupy Bauking.
0 1 0 0 0 8.07.2008Żywiec Zdrój z EpigrafikąEpigrafika podpisała kontrakt na realizację pisma komunikacji wewnętrznej z firmą Żywiec Zdrój. Zadaniem Epigrafiki jest wsparcie merytoryczne i redakcyjne oraz skład i druk pisma. Pismo ukazuje się raz na kwartał, a jego czytelnikami są pracownicy firmy Żywiec Zdrój.
0 1 0 0 0 8.07.2008Agencja HotL Event rozpoczyna działalnośćSwoją działalność rozpoczyna Agencja Eventowa HotL Event, która powstała na bazie doświadczeń zdobytych w prowadzeniu restauracji Jazz HotL, klubu o nazwie Club HotL oraz Casina HotL - miejsc, które mieszczą się w samym centrum stolicy - byłym Hotelu Europejskim.