Henio mistrzem gry w piłkę nożną w spocie Tesco (wideo)
  • 1
  • 1
2.03.2012

Henio mistrzem gry w piłkę nożną w spocie Tesco (wideo)

W reklamie bohater marki Tesco – Henio mówi o sobie, że jest mistrzem gry w piłkę nożną… po czym pokazuje piłę przywiązaną do swojej nogi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2012

1 marca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2012

Call i contact center 2012: umiarkowany, ale stabilny wzrost, nowe technologie: raport

Według raportu Frost & Sullivan, wartość rynku contact center w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w 2016 roku może zbliżyć się do sumy 14,7 miliarda euro, i będzie rosła o około 3% rocznie. Na znaczeniu zyskają głównie najwięksi dostawcy, mniejsi zostaną wchłonięci przez silniejszych graczy albo całkowicie znikną z rynku – wynika z raportu stworzonego przez firmę Holicon Contact Center.