Call i contact center 2012: umiarkowany, ale stabilny wzrost, nowe technologie: raport - Marketing przy Kawie
Call i contact center 2012: umiarkowany, ale stabilny wzrost, nowe technologie: raport
  • 0
  • 1
1.03.2012

Call i contact center 2012: umiarkowany, ale stabilny wzrost, nowe technologie: raport

Według raportu Frost & Sullivan, wartość rynku contact center w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w 2016 roku może zbliżyć się do sumy 14,7 miliarda euro, i będzie rosła o około 3% rocznie. Na znaczeniu zyskają głównie najwięksi dostawcy, mniejsi zostaną wchłonięci przez silniejszych graczy albo całkowicie znikną z rynku – wynika z raportu stworzonego przez firmę Holicon Contact Center.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

ja

12 lat temu

bład

nie 200 tysiecy stanowisk tylko konsultantów

1 marca 2012