HBO i „magiczne Bieszczady” promują nowy serial stacji (wideo)
  • 5
  • 5
2.10.2014

HBO i „magiczne Bieszczady” promują nowy serial stacji (wideo)

Na 12 października zaplanowano premierę „Watahy” – polskiego serialu produkcji HBO. Rozpoczęciu emisji towarzyszy szereg działań przybliżających odbiorcom Bieszczady, w których toczy się akcja filmu.

Sześcioodcinkowy serial opowiada o bieszczadzkich strażnikach granicznych. W wyniku zamachu bombowego giną oficerowie jednej z jednostek. Jedyny ocalały, kapitan Wiktor Rebrow (Leszek Lichota) próbuje odkryć, co stało się w górskiej strażnicy i kto za tym stoi.

W serialu występują także m.in.: Bartłomiej Topa, Magdalena Popławska, Aleksandra Popławska, Andrzej Zieliński oraz Marian Dziędziel.

W ramach promocji produkcji stacja przygotowała cykl minireportaży przybliżających realia tego regionu. Prezentuje również sylwetki „Ludzi Bieszczad” – osób, które związały życie z tymi górami.

W październikowym numerze „Playboya” oglądać można z kolei sesję zdjęciową inspirowaną serialem. Wzięła w niej udział modelka Izabella Wasiniewska. Realizacją zajęli się Jakub Cachro i Krzysztof Komander.

W działania promocyjne zaangażowano również Bartosza i Tomasza Minkiewiczów, autorów komiksu „Wilq – Superbohater”. Na poświęconej serialowi stronie www.hbo.pl/magicznebieszczady prezentują oni cykl „Gdyby wilka nie było…”., w którym odnoszą się do przysłów, historii i bajek związanych z tym występującym w Bieszczadach zwierzęciem. Serial „Wataha” promują też vlogerzy z kanału „Gdzie wyjechać PL”.

Browar Bieszczadzka Wytwórnia Piwa Ursa Maior stworzył piwo Wataha inspirowane serialem HBO, górami oraz wilkami.

Oficjalna premiera trunku nastąpi 12 października. Będzie go można kupić zarówno w sklepie Esencja Karpat przy browarze w Uhercach Mineralnych, jak i w wybranych punktach sprzedaży w Bieszczadach i całym kraju. Ich lista podana zostanie wkrótce.

Wataha została uwarzona ze słodu pale ale i monachijskiego z dodatkiem kilku rodzajów słodów specjalnych. Grafikę widoczną na etykiecie przygotował Ryszard Kaja – malarz i scenograf związany z Polską Szkołą Plakatu.

***
Wilq – bohater komiksów Minkiewiczów – był także bohaterem kampanii Hoop Coli. Zobacz:

  • 5

2 października 2014

Reklama

1 października 2014

Reklama