0 1 0 0 0 23.09.2013Konsumpcja mediów w społeczności gejów i lesbijek – badanie eMarketeraOsoby homoseksualne, biseksualne oraz transseksualne są silnie przywiązane do mediów głównego nurtu. Najchętniej jednak odwiedzają strony internetowe i blogi związane ze społecznością LGBT – to jeden z głównych wniosków raportu 2013 LGBT Community Survey eMarketera.
0 1 0 0 1 23.09.2013UOKiK nałożył karę na Vision Express za zapisy w regulaminie e-sklepuZwrot produktu kupionego przez Internet tylko nieużywanego oraz w oryginalnym i nienaruszonym stanie – to jeden z niedozwolonych zapisów zawartych w regulaminie e-sklepu Vision Express. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów UOKiK nałożył karę w wysokości 360 tys. zł.
2 4 0 0 0 23.09.2013Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski promują ofertę dla firm w Play (wideo)Rozpoczęła się kolejna kampania Play. Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski promują w niej ofertę biznesową.
1 1 0 0 0 23.09.2013Orange pozywa Plusa za reklamę „Zmień Internet domowy na Plusa” (wideo)TP (Orange) wniosła o zabezpieczenie przysługujących jej roszczeń w związku z porównaniem przez Polkomtel w rozpoczętej przed miesiącem kampanii oferty operatorów oraz stwierdzeniem, że Plus proponuje szybszy Internet.
1 1 0 0 0 23.09.2013Druga odsłona kampanii Ikei „Daj spokój – dom to frajda” (wideo)Rozpoczyna się kolejna odsłona kampanii „Daj spokój – dom to frajda”. Tym razem sieć sklepów promuje rozwiązania do przechowywania w sypialniach.
0 1 0 0 0 20.09.2013Spot radiowy Night Clubu Libido deprecjonuje utrwalone wzorce społeczne – KERKER uznała, że radiowa reklama Night Clubu Libido nie mieści się w ramach przyjętych norm etycznych i przekracza dopuszczalne granice obyczajowości. Trywializuje relacje międzyludzkie i deprecjonuje utrwalone wzorce społeczne, do jakich należy instytucja małżeństwa.
0 1 0 0 0 20.09.2013Michelin wybiera Publicis Poland i Digital WonderlandObsługą marki Michelin w regionie Europy Centralnej i Północnej (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia) zajmą się Publicis Poland i Digital Wonderland.
0 6 0 0 0 20.09.2013UTK z kampanią informującą pasażerów o ich prawachUrząd Transportu Kolejowego zainicjował drugą odsłonę kampanii „Dzień Pasażera”. Przygotowano plakaty, które w humorystyczny sposób informują pasażerów o ich prawach. 20 września na dworcu w Kutnie pracownicy urzędu udzielają również bezpłatnych porad.
0 1 0 0 0 20.09.2013Drugi z kolei wzrost WMRWartość wskaźnika medialności recesji zwiększyła się w sierpniu o 2 proc., czyli do 316 punktów – podał Press-Service Monitoring Mediów. To drugi z kolei wzrost WMR.
0 1 0 0 0 20.09.2013Play wybiera agencję wspierającąPlay wybiera agencję do obsługi w zakresie działań ATL. Agencją wiodącą wciąż pozostaje Grandes Kochonos, która przygotowuje m.in. reklamy operatora z celebrytami.