Grupa Sarantis przejęła markę Luksja w Polsce - Marketing przy Kawie
Grupa Sarantis przejęła markę Luksja w Polsce
  • 0
  • 1
11.09.2019

Grupa Sarantis przejęła markę Luksja w Polsce

Grupa Sarantis kupiła polską markę kosmetyczną Luksja, specjalizującą się w kategorii produktów higieny osobistej. W ramach przejęcia nabyła znak towarowy Luksja, który do tej pory należał do spółki PZ Cussons. Transakcja podlega obecnie zatwierdzeniu przez instytucje antymonopolowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55938 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 września 2019