Grupa Citi ma 200 lat – polska odsłona globalnej kampanii (wideo) - Marketing przy Kawie
Grupa Citi ma 200 lat – polska odsłona globalnej kampanii (wideo)
  • 1
  • 2
23.05.2012

Grupa Citi ma 200 lat – polska odsłona globalnej kampanii (wideo)

„Jeden bank, dwie tradycje, 200 lat postępu” pod takim hasłem startuje w Polsce lokalna wersja międzynarodowej kampanii. Citi i Citi Handlowy celebrują w tym roku szczególną rocznicę: dwusetlecie powstania grupy Citi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2012

  • 0
  • 30
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2012

Rozstrzygnięto konkurs na prasową okładkę roku GrandFront 2011

22 maja na Zamku Królewskim w Warszawie po raz dziesiąty odbyła się uroczysta gala finałowa konkursu Izby Wydawców Prasy na prasową okładkę roku GrandFront. Główną nagrodę w grupie gazet zdobyły rzeszowskie „Nowiny”, zaś wśród czasopism zwyciężył miesięcznik „Press”. Podczas gali ogłoszono także wyniki głosowania redakcji na nagrodę GrandFront Dekady, którą otrzymały „Duży Format” (nr 24/2005) oraz „Gazeta Wyborcza” (nr 57/2008).