VivaKi uruchamia platformę zakupową AOD w Polsce
  • 0
  • 1
23.05.2012

VivaKi uruchamia platformę zakupową AOD w Polsce

VivaKi Polska uruchamia własną platformę zakupu kampanii w Internecie, która działa na podstawie zmiennych behawioralnych grup docelowych. Zakup jest prowadzony w modelu aukcyjnym w czasie rzeczywistym pod nazwą audience on demand (AOD). Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym zastosowane zostanie to rozwiązanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2012

  • 0
  • 30
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2012

Rozstrzygnięto konkurs na prasową okładkę roku GrandFront 2011

22 maja na Zamku Królewskim w Warszawie po raz dziesiąty odbyła się uroczysta gala finałowa konkursu Izby Wydawców Prasy na prasową okładkę roku GrandFront. Główną nagrodę w grupie gazet zdobyły rzeszowskie „Nowiny”, zaś wśród czasopism zwyciężył miesięcznik „Press”. Podczas gali ogłoszono także wyniki głosowania redakcji na nagrodę GrandFront Dekady, którą otrzymały „Duży Format” (nr 24/2005) oraz „Gazeta Wyborcza” (nr 57/2008).

22 maja 2012