Grand Prix dla 180heartbeats + Jung v. Matt i McCann, trzy statuetki dla Cheil Poland – Golden Drum - Marketing przy Kawie
Grand Prix dla 180heartbeats + Jung v. Matt i McCann, trzy statuetki dla Cheil Poland – Golden Drum
  • 0
  • 1
9.10.2014

Grand Prix dla 180heartbeats + Jung v. Matt i McCann, trzy statuetki dla Cheil Poland – Golden Drum

8 października ogłoszono zwycięzców Golden Drum w dziewięciu kategoriach. Nagrody otrzymało pięć polskich agencji. Grand Prix powędrowało do 180heartbeats + Jung v. Matt za „Game is not over” dla Tigera, a także do McCann za akcję „To nie była gra”, przygotowaną z okazji 70. rocznicy Powstania Warszawskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55189 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 października 2014

8 października 2014