0 1 0 1.02.201518 lutego ukaże się książka „W market[r]ingu” Gary’ego VaynerchukaGary Vaynerchuk jest ekspertem w dziedzinie mediów społecznościowych, autorem z listy bestsellerów magazynu „The New York Times”. W książce „W market[r]ingu” dzieli się z czytelnikami swoimi sposobami na przykucie uwagi klientów w pełnym chaosu świecie social media. Książka jest już dostępna w przedsprzedaży.
0 1 0 30.01.2015Zgłoszenia do Young Creatives Cannes przedłużone do 9 lutegoMłodzi pracownicy branży reklamowej mają jeszcze czas na zgłoszenie się do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives. Organizator – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – przedłużył termin naboru zgłoszeń do 9 lutego. Znani są również przewodniczący jury poszczególnych kategorii.
0 1 0 30.01.2015Tauron sponsorem tytularnym krakowskiej ArenyAgencja Rozwoju Miasta Kraków podpisała z firmą Tauron Polska Energia umowę dotyczącą nabycia praw do nazwy krakowskiej Areny oraz towarzyszących praw sponsoringowych. Hala od lutego będzie nosić nazwę Tauron Arena Kraków.
0 1 0 30.01.2015Agata Meble zmieniła dom mediowyOd lutego planowaniem i zakupem mediów dla marki Agata Meble zajmie się Vizeum Polska. Zwycięzca przetargu zastąpi dom mediowy Havas Media, który przez ostatni rok obsługiwał budżet reklamowy firmy.
0 2 0 30.01.2015„Stosunkowo najlepszy” – kampania marki ErotineRozpoczęła się kampania reklamowa Erotine – suplementu diety zwiększającego częstotliwość i poprawiającego jakość życia seksualnego. Billboardy i citylighty z hasłem „Stosunkowo najlepszy” pojawią się w przestrzeni miejskiej.
0 1 0 30.01.2015„Facebook Awards” – nagrody za kampanie prowadzone na Facebooku i InstagramieTwórcy kreatywnych i innowacyjnych kampanii reklamowych prowadzonych na Facebooku i Instagramie mogą przesyłać zgłoszenia do konkursu „Facebook Awards” (w ubiegłych latach „Facebook Studio Awards”). Jury będzie poszukiwało projektów, które nie tylko przykuły uwagę szerokiego grona odbiorców, ale i miały realny wpływ na wyniki biznesowe.
0 4 0 30.01.2015Sport i odchudzanie – ulubiony temat polskich internautów w styczniu. Badanie IMMWyjątkowo popularnym tematem wśród Polaków w okresie poświątecznym jest dbanie o sylwetkę. Z badania IMM wynika, że wielu internautów znajduje źródło motywacji oraz wsparcie w postawie i radach znanych osób, które propagują zdrowy tryb życia. Jak się okazało, największą inspiracją pod tym względem jest Ewa Chodakowska.
0 1 0 30.01.2015„Analiza spamu w Polsce” – UKEUrząd Komunikacji Elektronicznej opublikował analizę zjawiska spamu, mechanizmów jego powstawania oraz sposobów ochrony przed niechcianymi informacjami. Raport opracowało konsorcjum firm Bluehill oraz Quality Watch.
0 1 0 30.01.2015Firma Profi przedłuża umowę z agencją PRW styczniu firma Profi podpisała z agencją KiS Production umowę na obsługę w zakresie PR oraz media relations. Działania obejmą m.in. doradztwo strategiczne w zakresie działań komunikacyjnych, wsparcie marketingowe całej gamy produktów firmy, a także obsługę mediów społecznościowych.
1 1 0 30.01.2015Jacek Gadzinowski promuje swoją firmę, wyśmiewając szablonowe myślenie agencji (wideo)SmartwayVideo to agencja, która zajmie m.in. się marketingiem w Internecie i współpracą z blogerami i vlogerami. Jej założycielem jest Jacek Gadzinowski. Firmę promuje film „Prodakt plej-smęt. The Naturals”.