Go Sport z kampanią wizerunkową na polskim rynku
  • 1
  • 0
28.08.2018

Go Sport z kampanią wizerunkową na polskim rynku

Wystartowała wizerunkowa platforma komunikacji marki Go Sport. Stanowi kontynuację dotychczasowych działań pod hasłem „Żyjmy sportem!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2018

„Picie to nie sport” – akcja przestrzegająca przed skutkami nieodpowiedzialnego spożywania alkoholu

Od 27 sierpnia można oglądać spot „Picie to nie sport”. Ma on przestrzegać przed skutkami nieodpowiedzialnego picia alkoholu. Przez całe lato Stowarzyszenie Komisja Klubowa wraz ze Stowarzyszeniem Program Stacja na zlecenie m. st. Warszawa czuwają nad bezpieczeństwem osób spędzających czas nad Wisłą. Jednocześnie edukują w zakresie świadomego i bezpiecznego spożywania alkoholu.

27 sierpnia 2018