1 5 0 0 0 21.08.2018Chipsy Doritos z kampanią wprowadzającą markę na polski rynekPepsiCo wprowadza na polski rynek markę chipsów kukurydzianych Doritos. Towarzyszy temu kampania z hasłem „For the Bold” oraz spot Doritos z 2014 r.
0 1 0 0 0 21.08.2018Marka Nike oskarżana o utrwalanie stereotypów po publikacji zdjęcia z kominiarkąMarka Nike zaprezentowała zdjęcie czarnoskórego modela w inspirowanej kulturą gangów kominiarce. Internauci oskarżają brand m.in. o utrwalanie stereotypów rasowych.
0 0 0 0 0 21.08.2018Polskie kampanie nominowane do Digital Communication Awards 2018Do tegorocznego konkursu Digital Communication Awards zgłoszono 700 kampanii z całej Europy. Wśród nominowanych znalazły się 3 prace z Polski. Szanse na nagrody mają agencja Mosqi.to oraz firma Budimex.
1 5 0 0 0 21.08.201810 dowodów na to, że alkohol traktuje kobiety gorzej. Kampania przygotowana przez województwo wielkopolskieIstnieje 10 dowodów na to, że alkohol traktuje kobiety gorzej – to główne przesłanie kampanii przygotowanej przez województwo wielkopolskie. Działania poprzedzał etap teaserowy, w którym Jacek Braciak wcielał się w rolę mężczyzny znęcającego się psychicznie nad kobietą.
0 0 0 0 0 21.08.2018Reklama marki Semilac narusza normy Kodeksu etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę, jaka firma Indigo Nails złożyła na reklamę lakierów hybrydowych Semilac (Nesperta). Uznała, że w spocie powinny zostać wprowadzone zmiany, aby nie naruszał on norm Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 21.08.2018Krups wybrał agencję, która zajmie się repozycjonowaniem markiMarka ekspresów do kawy Krups rozstrzygnęła przetarg dotyczący repozycjonowania marki – stworzenia nowej koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji. W drodze zamkniętego postępowania wyłoniona została agencja Cape Morris, która zajmie się komunikacją on- i offline.
0 1 0 0 0 21.08.2018Buddy Score – narzędzie do oceny internetowych influencerówBrandBuddies, grupa oferująca rozwiązania z obszaru influencer marketingu, wprowadza narzędzie do oceny internetowych influencerów. Buddy Score to system ratingowy oparty na prawie 150 kryteriach. Ma on pozwolić markom, agencjom czy domom mediowym sprawdzić osoby rekomendowane do współpracy.
0 0 0 0 0 21.08.2018K2 zakończyło przegląd opcji strategicznych. Pozostaje niezależnePo przeanalizowaniu możliwości rynkowych spółka K2 Internet podjęła decyzję o kontynuowaniu rozwoju organicznego Grupy K2 jako niezależnej grupy komunikacyjno-technologicznej. Otrzymane w procesach przeglądu oferty na zbycie udziałów agencji K2, K2 Media oraz Oktawave zarząd ocenił jako niesatysfakcjonujące.
0 0 0 0 0 20.08.2018Netflix testuje reklamy pomiędzy odcinkami serialiNetflix prowadzi testy reklam emitowanych pomiędzy odcinkami seriali. To pełnoekranowe wideo, które prezentuje użytkownikowi treści polecane przez algorytm. Na razie zobaczyli je tylko wybrani internauci z całego świata.
0 0 0 0 0 20.08.2018PepsiCo kupuje SodaStream za ponad 3 mld dol.Firma PepsiCo przejęła SodaStream International za 3,2 mld dol. Cena za akcję izraelskiego producenta systemów do domowego wytwarzania gazowanych napojów wynosi 144 dol.