GetHero częścią międzynarodowej grupy medialnej Webedia
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
5.12.2018

GetHero częścią międzynarodowej grupy medialnej Webedia

Francuska grupa medialna Webedia zostanie jedynym udziałowcem agencji influencer marketingu GetHero. Obie firmy liczą na korzyści wynikające z synergii działań i dzielenia się know-how.

Webedia to francuska grupa medialna i technologiczna specjalizująca się w branży rozrywki. Działa od 2007 r., głównie we Francji, Niemczech i Hiszpanii, ale jest obecna również w Turcji, Arabii Saudyjskiej oraz Ameryce Północnej i Południowej. Firma ma obecnie ponad 40 serwisów internetowych. Działa również w branży influencer marketingu – jest właścicielem sieci twórców TalentWeb. Do Polski weszła w ubiegłym roku, kiedy kupiła serwis gry-online.pl.

Zgodnie z zawartą umową GetHero pozostanie osobnym podmiotem z niezmienioną strukturą organizacyjną i dalej będzie działać pod własną marką. Nie zmieni się również skład zarządu agencji, w którym zasiadają Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk. GetHero zrzesza ponad 100 twórców, którzy łącznie gromadzą na YouTube około 35 mln subskrybentów. Rozwija także sieć influencerów działających na platformie wideo TikTok.

Specjalizacja agencji w obszarach takich jak gaming, lifestyle, beauty, zdrowie i muzyka wpisuje się dotychczasowe działania Webedii i TalentWeb. Dzięki włączeniu do międzynarodowej grupy GetHero uzyska z kolei dostęp do wiedzy i dobrych praktyk wypracowanych na wielu rynkach. Będzie też mogła zacieśnić współpracę z portalem gry-online.pl.

  • 1
 

5 grudnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2018

Podczas polskiego Black Friday najbardziej atrakcyjne promocje przygotowały największe sieci internetowe. Badanie Deloitte

Coroczna analiza ofert blisko 800 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo pokazała, że promowany przez sprzedawców Black Friday to w dużej mierze nadal zabieg marketingowy. Mimo to zauważono, że w największych sieciach obniżki były znacznie większe niż dla ogółu rynku. Ze „Świątecznego barometru cenowego” wynika, że w czarny piątek w porównaniu do piątku 16 listopada ceny były niższe średnio o 3,5 proc.