Espresso - Strona 965 z 5573 - Marketing przy Kawie

Espresso

9 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
9.05.2019

Zakupy ze smartfonem w ręku – 1/3 klientów e-commerce używa narzędzi cyfrowych podczas tradycyjnych zakupów. Raport Deloitte

Coraz częściej mówi się o wpływie technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków zarówno w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Obecnie trudno postawić wyraźną granicę między tymi dwoma światami. Raport Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” pokazuje, że podczas blisko dwóch na trzy wizyty w sklepie klienci wykorzystują urządzenia elektroniczne.

8 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2019

Polacy szukają inspiracji w innych kulturach – pokazuje badanie „Wave X – Remix Culture”

Najbliżsi, zdrowie i tradycja to wciąż najważniejsze wartości, którymi Polacy najczęściej określają swoją relację ze światem. Jednak szerokie spektrum inspiracji, wiara w siłę nauki oraz rozumu ujawniają, że rodaków nie można postrzegać jedynie poprzez stereotypowy obraz tradycjonalistów. Takie są wnioski z 10. fali badania „Wave” zrealizowanej przez agencję mediową UM.

Poprzednie Następne