Starcom: blisko 9% wzrostu wydatków reklamowych po trzech kwartałach 2018 r. Najszybciej rośnie Internet
  • 0
  • 6
5.12.2018

Starcom: blisko 9% wzrostu wydatków reklamowych po trzech kwartałach 2018 r. Najszybciej rośnie Internet

Po dziewięciu miesiącach 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6% w drugim kwartale do 8% w trzecim. W całym analizowanym okresie rynek zanotował największy wzrost od 2008 r. – wynika z raportu agencji mediowej Starcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54848 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 grudnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2018

Podczas polskiego Black Friday 2018 najbardziej atrakcyjne promocje przygotowały największe sieci internetowe. Badanie Deloitte

Coroczna analiza ofert blisko 800 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo pokazała, że promowany przez sprzedawców Black Friday to w dużej mierze nadal zabieg marketingowy. Mimo to zauważono, że w największych sieciach obniżki były znacznie większe niż dla ogółu rynku. Ze „Świątecznego barometru cenowego” wynika, że w czarny piątek w porównaniu do piątku 16 listopada ceny były niższe średnio o 3,5 proc.

4 grudnia 2018