Generacja e-sportu: Polska z najwyższym współczynnikiem wzrostu w Europie
  • 0
  • 4
12.04.2017

Generacja e-sportu: Polska z najwyższym współczynnikiem wzrostu w Europie

Zyski z e-sportu w Europie w 2018 r. osiągną ponad 345 mln dol. W Polsce liczba odbiorców e-sportu będzie rosnąć na poziomie około 29% rok do roku. To najlepszy wynik wśród wszystkich przebadanych krajów – pokazuje badanie przygotowane przez firmy PayPal i SuperData.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44591 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Sjsj

2 miesiące temu

Nazywanie pewdipie esportowcem swiadczy o kompletnej nie wiedzy o temacie autora. Pewdipie jest youtuberem rozrywkowym opierajacym swoj content na graniu w gry ale nie na poziomie rywalizacji tylko jako tło do robienia swojego show. No takie xd troche.

12 kwietnia 2017