1 2 0 0 0 7.04.2017„Nie można tylko wycinać” – kampania Krakowa (wideo)„Drzewo za drzewo” – tak brzmi hasło akcji, której celem jest uświadomienie mieszkańcom Krakowa, jak wielkim zagrożeniem jest beztroska wycinka drzew. Niesie ona długofalowe skutki dla środowiska, wpływając choćby na jakość powietrza w mieście. Działania propagują także rekompensatę przyrodniczą.
1 1 0 0 0 7.04.2017Tyskie cofa czas w Monachium w kolejnej odsłonie kampanii (wideo)Ukazał się pierwszy w 2017 r. spot marki Tyskie. To trzeci film wizerunkowy w ramach rozpoczętej w zeszłym roku kampanii „Dezerterzy”. Tym razem Mazur i Mecenas zawitali do Bawarii.
0 1 0 0 0 6.04.2017Przedłużono przyjmowanie zgłoszeń do konkursu White SquareOrganizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego White Square zdecydowali o przedłużeniu terminu przyjmowania zgłoszeń. Prace można nadsyłać jeszcze do 14 kwietnia.
0 3 0 0 0 6.04.2017„Legenda Północy” od marki SpecjalMarka piwa Specjal rozpoczęła kampanię „Legenda Północy”. Sięga w niej do historii i przypomina niemal 30 lokalnych podań.
0 1 0 0 0 6.04.2017Agencja marketingowa Facead zmienia się w BrandAheadAgencja Facead działająca na rynku od 2009 r. z początkiem kwietnia 2017 r. przeszła rebranding. Pod nową nazwą BrandAhead będzie koncentrować się na rozwijaniu czterech kompetencji zespołu: komunikacji, kreacji, prowadzenia kampanii reklamowych i wprowadzania nowych technologii.
0 2 0 0 0 6.04.2017„Prowadzisz? Nie pisz!” – kampania marek Allianz i Jet Line (infografika)Co trzeci kierowca w Polsce wysyła wiadomości, prowadząc samochód. Co drugi rozmawia przez telefon. Tymczasem pisanie w trakcie jazdy może opóźnić reakcję kierowcy nawet trzykrotnie. Allianz i Jet Line z okazji Dnia Bezpiecznej Jazdy, który przypada 16 kwietnia, rozpoczynają kampanię.
0 1 0 0 0 6.04.2017Opel obsługiwany w Internecie przez OS3Opel podjął współpracę z OS3 w obszarze obsługi internetowej. Do zadań agencji należy zbudowanie i wdrożenie na polskim rynku strategii komunikacji online brandu.
3 1 0 0 0 6.04.2017Podsumowanie kampanii „Nestlé porusza Polskę” 2016 (wideo)Siłownie na świeżym powietrzu stają się coraz popularniejsze. Koszt zakupu urządzeń treningowych i organizacji siłowni pod chmurką ponoszą zazwyczaj gminy. Niestety, nie każda może przeznaczyć środki z budżetu na ten cel. Firma Nestlé zorganizowała więc konkurs, w którym do wygrania było 16 siłowni terenowych. Teraz podsumowuje działania.
1 4 0 0 0 6.04.2017Puszka pepsi zaprowadzi pokój na świecie? Marka wycofuje się z reklamy z Kendall Jenner (wideo)5 kwietnia Pepsi opublikowała reklamę z udziałem amerykańskiej celebrytki Kendall Jenner. Szybko jednak kreacja została wycofana. Wywołała bowiem oburzenie internautów.
1 1 0 0 0 6.04.2017„Od ziarenka do kaszki” – kampania marki BoboVita (wideo)Ruszyła kampania BoboVity „Od ziarenka do kaszki”. Marka przekonuje w niej, że jej kaszki, przygotowane zgodnie z rekomendowanym sposobem przyrządzania, to pełnowartościowy posiłek dla dziecka.