Generacja dla każdego - Marketing przy Kawie
Generacja dla każdego
  • 0
  • 1
29.11.2005

Generacja dla każdego

Portal społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu (generacja.gadu-gadu.pl) odwiedziło we wrześniu blisko 900 tysięcy użytkowników (tzw. real users; badanie Megapanel PBI/Gemius). Od maja br., kiedy powstała Generacja Gadu-Gadu, zapisało się do niej już ponad 2,5 miliona osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2005

DSK dla Panasonic Polska na jesień

Agencja DSK, obsługująca Panasonic Polska, realizuje jesienne projekty dla tego Klienta. Stworzony został mix działań ATL i BTL dla kilku produktów z portfolio Panasonic. DSK jest odpowiedzialna za realizację kampanii promocyjnych dla telefonów bezprzewodowych DECT oraz golarek. Działania ATL wsparte są silną aktywnością w punktach sprzedaży. SMSowe konkursy Panasonic są także obecne w przekazie ATL. W kampanii zostały użyte m.in. Gazeta Wyborcza, Fakt, Mens Heath, Polityka, Newsweek, Wprost itp. Wsparciem działań promocyjnych jest kampania internetowa w portalu wp.pl