DSK dla Panasonic Polska na jesień - Marketing przy Kawie
DSK dla Panasonic Polska na jesień
  • 0
  • 1
29.11.2005

DSK dla Panasonic Polska na jesień

Agencja DSK, obsługująca Panasonic Polska, realizuje jesienne projekty dla tego Klienta. Stworzony został mix działań ATL i BTL dla kilku produktów z portfolio Panasonic. DSK jest odpowiedzialna za realizację kampanii promocyjnych dla telefonów bezprzewodowych DECT oraz golarek. Działania ATL wsparte są silną aktywnością w punktach sprzedaży. SMSowe konkursy Panasonic są także obecne w przekazie ATL. W kampanii zostały użyte m.in. Gazeta Wyborcza, Fakt, Mens Heath, Polityka, Newsweek, Wprost itp. Wsparciem działań promocyjnych jest kampania internetowa w portalu wp.pl

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2005

„Leksykon Budki Suflera” w kolekcji Radia Złote Przeboje i dziennika „NOWY DZIEŃ”

„Leksykon Budki Suflera 1974-2005” to 20-tomowa kolekcja książeczek z płytami prezentująca historię i nagrania zespołu z jego ponad 30-letniej kariery. Leksykon dostępny będzie w ramach nowego cyklu „Kolekcji Radia Złote Przeboje” i sprzedawany z dziennikiem „NOWY DZIEŃ” – nową gazetą Agory. Pierwsza pozycja „Leksykonu” pod tytułem „Było” na rynku pojawi się w środę 30 listopada w nakładzie 600 tysięcy egzemplarzy jako bezpłatny dodatek do dziennika. Następne części będą sprzedawane z dziennikiem „NOWY DZIEŃ” w każdą środę w cenie 13,90 złotych plus cena dziennika. Całość „Leksykonu” będzie największym przedsięwzięciem edytorsko - fonograficznym na polskim rynku.

28 listopada 2005