Gdzie spotkali się Kendall Jenner i Sokół? Zestawienie YouTube Ads Leaderboard 2019
  • 3
  • 1
20.01.2020

Gdzie spotkali się Kendall Jenner i Sokół? Zestawienie YouTube Ads Leaderboard 2019

Reklama polskiej marki Reserved z modelką Kendall Jenner zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 r. Drugie miejsce na podium należy do spotu promującego Samsunga Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojciech Sosnowski, czyli Sokół, odbywa „Bardzo ważne spotkanie”. Zeszłoroczne podium zamyka wideo z cyklu „Szef i reszta” Pracuj.pl.

Pierwsze miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard za rok 2019 należy do reklamy polskiej marki odzieżowej z udziałem amerykańskiej modelki „Ciao, Kendall – Kendall Jenner x Reserved – AW19 Campaign”. Spot promujący jesienno-zimową kolekcję 2019, wyreżyserowany przez Gordona Von Steinera, jest utrzymany w surrealistycznej konwencji. Estetyką nawiązuje do włoskich filmów.

Drugie miejsce wśród wszystkich filmów reklamowych w 2019 r. to wideo „Samsung Galaxy Note10. Sokół x Samsung, odc. 1. Na Twoich zasadach”. Sokół przedstawia w nim swoje podejście do biznesu, opowiadając przy tym o przydatnych funkcjach smartfona.

Trzecie miejsce na podium zajęła zaś reklama „Szef i reszta. Podwyżki” stworzona dla platformy Pracuj.pl. Bohaterem spotu jest znana już z poprzednich realizacji platformy postać pracodawcy w krzywym zwierciadle.

Tym razem ze smutkiem opowiada on o stale rosnących kosztach życia, by na koniec oświadczyć, że „na szczęście” nie zamierza podwyższyć pensji swoim pracownikom.

Wśród topowych filmów reklamowych 2019 r. znalazła się także reklama Play „Zgarnij 30 GB za darmo, jak Ania Dąbrowska!” przygotowana przez agencję Grandes Kochonos. W wideo piosenkarka odwiedza salon Play, śpiewając swój przebój „Z Tobą nie umiem wygrać” i promując ofertę.

Tegoroczne piąte miejsce należy do wideo marki Media Expert z zespołem śpiewających chomików Media Expert „Sprawdź mega okazje na Black Weeks w Media Expert. Śpiewające chomiki”. Animowane zwierzęta promują okazje na Black Week.

O rankingu
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana.

Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube. Dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w tym serwisie.

  • 1
Reklama Reserved z Kendall Jenner najchętniej oglądana na polskim YouTube w 2019 r.

Reklama Reserved była najchętniej oglądana na polskim YouTube w 2019 r.

Kate

1 miesiąc temu

Nie dziwie się, że reklama z Jenner była najchętniej oglądana. Wysoki poziom realizacji.

Rozwiń komentarze

20 stycznia 2020