Clorox zmienia strategię reklamową na YouTube dzięki radom influencerów
  • 1
  • 1
20.01.2020

Clorox zmienia strategię reklamową na YouTube dzięki radom influencerów

Clorox Company produkująca detergenty stworzyła grupę doradczą influencerów. W jej skład wchodzi kilkuset twórców. Mają oni pomóc firmie lepiej zrozumieć, jakie treści będą dobrze działać na młodych internautów.

Firma Clorox chce również współpracować z tymi influencerami na bazie wspólnych ustaleń w zakresie tworzenia treści.

Celem nowej rady influencerów jest sprawienie, że filmy marki na YouTube, a także ogólnie jej treści będą „bardziej ludzkie, autentyczne i mniej oczywiste w podejściu do zwiększania popytu”.

W najnowszych materiałach marki na YouTube pojawili się m.in. Matt i Rebecca Zamolo (którzy mają 3,68 mln subskrybentów) oraz rodzina LaBrant (10,8 mln). Treści przypominają te, które mogliby stworzyć sami youtuberzy.

Firma koncentruje się w działaniach komunikacyjnych na YouTube. Zabiega bowiem o uwagę milenialsów i chce tworzyć reklamy, które wydają się mniej oczywiste – wyjaśnia Magnus Jonsson, amerykański wiceprezes przedsiębiorstwa. Dodaje przy tym: „konsumenci niekoniecznie wiedzą, że jest to płatna reklama”.

Źródło: www.igiday.com

  • 1
Clorox oddaje stery strategii działań na YouTube w ręce influencerów

Clorox oddaje stery strategii działań na YouTube w ręce influencerów

20 stycznia 2020

17 stycznia 2020