Gadu-Gadu na antenie, Gadu-Gadu na wizji
  • 0
  • 1
16.01.2006

Gadu-Gadu na antenie, Gadu-Gadu na wizji

Gadu-Gadu coraz częściej jest wykorzystywane przez redakcje radiowe i telewizyjne do kontaktu ze słuchaczami i widzami. Na stronie internetowej Polskiego Komunikatora Internetowego Gadu-Gadu uruchomiono właśnie nowy dział „Numery Specjalne” – www.gadu-gadu.pl/numery-specjalne.html informujący o numerach GG wykorzystywanych podczas programów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

Nowa linia Miraculum Sensitive Skin

Grupa Kolastyna wprowadziła na rynek nową linię Miraculum Sensitive Skin, organizując konferencję prasową, która odbyła się w wyjątkowym klimacie restauracji AleGloria w Warszawie. Firmę reprezentowali członkowie Zarządu Grupy Kolastyna: Andrzej Grzegorzewski - Przewodniczący Rady Nadzorczej, Tomasz Syller - Wiceprezes Zarządu, Aleksander Siuda - Członek Zarządu, Andrzej Kuźma – Prezes Fabryki Kosmetyków Miraculum S.A. Gospodarzami spotkania były: Katarzyna Pawlikowska-Poleszak, Dyrektor ds. Marketingu Strategicznego oraz Anna Mamczur, Dyrektor ds. PR Grupy Kolastyna.