0 1 0 0 0 17.01.2006Kto się ubezpiecza?Zainteresowani ubezpieczeniami majątkowymi, OC/AC/NW czy ubezpieczeniami na życie - Acxiom Polska przygotował specjalną bazę tematyczną dla branży ubezpieczeniowej.
0 1 0 0 0 17.01.2006Udany początek roku w San MarkosJuż pierwszy tydzień nowego roku przyniósł San Markos agencji reklamowej dwa duże sukcesy. Po raz kolejny agencja obroniła budżety INCO-Veritas S.A. i Telekomunikacji Polskiej – obydwa w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 17.01.2006IQ Marketing dla Unilever PolskaUnilever rozpoczął drugą edycję promocji konsumenckiej marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino, realizowaną pod hasłem „Koloniada 2006”. Podobnie jak w roku ubiegłym, za opracowanie koncepcji i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 17.01.2006Prawie jak – nowa edycja kampanii reklamowej17 stycznia ruszyła druga edycja kampanii reklamowej „Prawie jak” promująca markę piwa Żywiec. Dwa nowe spoty reklamowe miały swoja premierę w najlepszym czasie antenowym. Kampania emitowana będzie w stacjach – TVP, Polsat, Polsat Sport, TVN, TVN 24 ,TVN Turbo, Discovery, National Geographic.
0 1 0 0 0 17.01.2006Kolejny etap kampanii reklamowej „Efekt Guarantowany”W styczniu ruszył kolejny etap kampanii reklamowej kawy z dodatkiem guarany – Cafe Primy Guaranesy. W największych ogólnopolskich stacjach radiowych od stycznia emitowane są spoty reklamowe, a w warszawskim metrze pojawią się oryginalne billboardy. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, zaś za planowanie mediów MediaCom Warszawa.
0 1 0 0 0 17.01.2006S4 wygrało przetarg Géant PolskaAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg na całoroczne działania reklamowo-marketingowe pod hasłem - 10. urodziny Géant Polska. Przez cały rok odbędzie się szereg akcji promocyjnych, których punkt kulminacyjny planowany jest na październik.
0 1 0 0 0 17.01.2006Creative PR inwestuje w rozwój lotnictwa dyspozycyjnegoFirma Creative PR stworzyła i prowadzi serwis Airtaxi.pl. Jest to pomysł na zupełnie inne podejście do biznesu. Serwis nie opiera się na własnym doświadczeniu związanym z lotnictwem, ale korzysta z wiedzy specjalistycznej partnerów. Jednak właściwy cel serwisu to rozwój rynku lotnictwa dyspozycyjnego. Takie założenie można osiągnąć tylko i wyłącznie dzięki bardzo nasilonym działaniom medialnym.
0 1 0 0 0 17.01.2006PR Kwadrat pionierem meetingu eksperckiegoAgencja PR Kwadrat oferuje swoim Klientom i dziennikarzom specjalistycznych branż nową formę eventu – meeting ekspercki (spotkanie expert-to-expert). Z tej innowacyjnej formuły jako pierwsza skorzystała biofarmaceutyczna firma Celon Pharma. Spotkanie e2e, poświęcone tematyce biotechnologii odbyło się 12 stycznia br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
0 1 0 0 0 16.01.2006Brzoskwiniowa kampania dla Tymbark PremiumEuro RSCG Warsaw przygotowała reklamę dla Tymbark Premium Brzoskwinia – marki należącej do portfolio Maspex Wadowice. Kampania rusza 16 stycznia, a jej celem jest umocnienie pozycji marki jako lidera na polskim rynku w kategorii: soki, napoje, nektary.
0 1 0 0 0 16.01.2006Headlines z siecią Porter NovelliPorter Novelli, jedna z największych światowych sieci agencji PR, 9 stycznia 2006 roku rozpoczęła współpracę z agencją Headlines. Porter Novelli przez rok prowadziła rozmowy z kilkoma największymi agencjami na polskim rynku, ostatecznie wybierając na swojego partnera firmę założoną przez Joannę Pruszyńską-Witkowską. Od początku roku Headlines odpowiada za obsługę klientów Porter Novelli w Polsce.