Fundacja Polsat z odświeżonym logo
  • 0
  • 1
12.08.2011

Fundacja Polsat z odświeżonym logo

W XV, jubileuszowym roku działalności Fundacja Polsat odświeża swoje logo. Przeszło ono lifting zarówno w obrębie znaku graficznego, jak i hasła. Zmiana ma podkreślać nowoczesny charakter tej jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

aggi

13 lat temu

hasło teraz bardziej kojarzy się z dziećmi?

Nie bardzo, skoro właśnie "dzieci" (w formie "dzieciom") usunięte zostały z hasła.

12 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
12.08.2011

Od biernego widza do brand lover – nowe rozwiązania w komunikacji i zarządzaniu relacjami z klientem

Już za kilka tygodni, 22 i 23 września podczas konferencji Marketing Performance & Customer Intelligence managerowie ds. marketingu, lojalności i CRM z takich firm, jak m.in. ING Bank Śląski, P4, Danone, TP, Allegro, mBank, Netia, Grupa Żywiec, Polkomtel, Bank Zachodni WBK czy Agros Nova podzielą się wypracowanymi strategiami na zdobycie zaufania, zatrzymanie klienta i wsparcie sprzedaży.