0 1 18.10.2011Fulda promuje się przed zimąkampanie reklamowe TweetRozpoczyna się radiowa, outdoorowa i internetowa kampania marki Fulda, planowana na okres jesienno-zimowy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.10.2011Nagrodzeni w konkursie Effie Awards 2011W tegorocznej, dwunastej edycji konkursu Effie Grand Prix zdobyły: agencja reklamowa Publicis, dom mediowy MEC oraz Telekomunikacja Polska SA za kampanię Dociekliwe Serce – Neostrada. Jurorzy Effie docenili nie tylko kreatywność kampanii z Sercem i Rozumem, ale przede wszystkim jej sukces biznesowy oraz to, że nie przygotowywał jej nowy podmiot, ale była ona dziełem lidera rynku.
0 1 0 0 0 18.10.2011Można zostać spadkobiercą Ballantine’aOd 1 października marka Ballantine’s dzieli spadek po swoim założycielu – edynburskim sklepikarzu, który chętnie serwował klientom smaczne trunki. W ciągu studniowej kampanii w ręce spadkobierców trafi łącznie 100 tys. złotych. Muszą tylko wziąć udział w konkursie, wcześniej zaopatrzywszy się w co najmniej jedną butelkę whisky.
1 2 0 0 0 18.10.2011Niezwykli młodzi gdańszczanie promują swoje miasto (wideo)17 października rozpoczyna się kampania wizerunkowa „Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności”. Biorą w niej udział niezwykli mieszkańcy miasta, ludzie wychodzący poza ramy i schematy – ludzie „Beyond the Frame”.
0 1 0 0 0 18.10.2011Zarycz dla AmwayaAC Milan i Nutrilite (marka produktów firmy Amway) ogłaszają konkurs online „Make some noise!”. Należy nakręcić krótkie wideo z kibicowskim skandowaniem. Zwycięskie okrzyki zostaną odtworzone na żywo podczas meczu AC Milan przeciwko Chievo 27 listopada na stadionie San Siro.