Nagrodzeni w konkursie Effie Awards 2011 - Marketing przy Kawie
Nagrodzeni w konkursie Effie Awards 2011
  • 0
  • 1
18.10.2011

Nagrodzeni w konkursie Effie Awards 2011

W tegorocznej, dwunastej edycji konkursu Effie Grand Prix zdobyły: agencja reklamowa Publicis, dom mediowy MEC oraz Telekomunikacja Polska SA za kampanię Dociekliwe Serce – Neostrada. Jurorzy Effie docenili nie tylko kreatywność kampanii z Sercem i Rozumem, ale przede wszystkim jej sukces biznesowy oraz to, że nie przygotowywał jej nowy podmiot, ale była ona dziełem lidera rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56338 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to
 

18 października 2011