0 1 0 0 0 2.09.2009Kompania Piwowarska wprowadza znak „Żyj odpowiedzialnie”Kompania Piwowarska wprowadza na materiały promocyjne swoich marek znak „Żyj odpowiedzialnie”. Od września będzie go można zobaczyć w reklamach prasowych, na plakatach, banerach internetowych, a także w sklepach i punktach gastronomicznych, m.in. na lodówkach z piwem. Również w reklamach radiowych będzie można usłyszeć: „Piwo to też alkohol. Żyj odpowiedzialnie”.
0 1 0 0 0 2.09.2009Bosman w barwach Pogoni SzczecinMarka Bosman, z portfolio Carlsberg Polska, we współpracy z zachodniopomorskim klubem Pogoń Szczecin, przygotowała dla fanów klubu i kibiców piłki nożnej limitowane opakowania piwa Bosman Full, w barwach Pogoni.
1 1 0 0 0 2.09.2009„W Heyah nie tolerujemy kruczków” – druga odsłona kampanii promującej ofertę Nowa HeyahRusza druga odsłona kampanii promującej ofertę Nowa Heyah. W reklamach jako główny bohater ponownie wystąpi znany ze spotu „No to sru!” rysunkowy kot Rysiek.
0 1 0 0 0 2.09.2009Koszenie w imię ochrony przyrody5 września odbędą się IV Mistrzostwa Europy i VIII Mistrzostwa Polski w Koszeniu Bagiennych Łąk dla Przyrody "Biebrzańskie Sianokosy". Impreza zorganizowana jest na rzecz troski o przyrodę, w celu ocalenia liczącej setki lat tradycji koszenia podmokłych łąk oraz spopularyzowania idei czynnej ochrony przyrody terenów bagiennych. Sponsorem Mistrzostw jest firma Husqvarna.
0 1 0 0 0 2.09.2009Telma Group Communications dla Ministerstwa ŚrodowiskaTelma Group Communications wygrała konkurs ofert na wykonanie projektu „Poprawmy klimat w lesie”. Na zlecenie Ministerstwa Środowiska zrealizuje piknik edukacyjny w Białowieskim Parku Narodowym.
0 1 0 0 0 2.09.2009Zmiany w domu produkcyjnym TimecodeWraz z początkiem września br. dom produkcyjny Timecode rozpoczyna działalność również jako butik kreatywny, specjalizujący się w kreacji kampanii ATL-owych. Zostaną wdrożone także zmiany w strukturze organizacyjnej, identyfikacji wizualnej i formie prawnej.
0 1 0 0 0 2.09.2009AMS i „Metro” wspólnie dla Kieleckiego Parku TechnologicznegoWe wrześniu startuje kampania Kieleckiego Parku Technologicznego, obejmująca reklamy na nośnikach AMS oraz dystrybucję specjalnego wydania „Metra dla Przedsiębiorców”.
0 1 0 0 0 2.09.2009Grupa Exception pozbywa się marki SKY BTLGrupa Exception zrzeszająca agencje: !BuzzPublic Relations, Dot360, Work-Room oraz SKY BTL pozbywa się od września marki SKY BTL.
0 1 0 0 0 1.09.2009Startuje kampania Sharp Aquos Full LEDWe wrześniu rusza kampania reklamowa telewizorów marki Sharp – Sharp Aquos Full LED. Kampania obejmie telewizję, prasę oraz internet.
0 1 0 0 0 1.09.2009Czasopisma Agory i dodatki tematyczne „Gazety Wyborczej” oferują wspólne pakiety reklamoweKlienci korzystający z nowych tematycznych pakietów reklamowych obejmujących wybrane czasopisma Agory i dodatki tematyczne „Gazety Wyborczej” otrzymają dodatkowy rabat w wysokości 7% na kampanie realizowane w pakietowanych mediach. Oferty startują we wrześniu 2009 r.