0 1 0 0 0 10.06.2009Kampania organizowana przez Fellowes nagrodzona statuetką SABRE 2008Kampania edukacyjna organizowana przez firmę Fellowes została uznana za najlepszą europejską kampanię przez The Holmes Report i została nagrodzona statuetką SABRE 2008.
0 1 0 0 0 10.06.2009Burger King apeluje do ludzi show-biznesu: „Pogódźcie się!”Burger King w Dniu Najlepszych Przyjaciół apeluje: schowajcie urazy i pretensje, zapomnijcie o tym, co Was różni. Może zamiast otwarcie nie zgadzać się z czyjąś opinią, czy zachowaniem, warto zaakceptować odmienność, inny punkt widzenia, a nawet kompletnie niezrozumiały system wartości, który jest dla kogoś codziennym drogowskazem?
0 1 0 0 0 10.06.2009Konferencja „Silesia Play! Marketing/Events/Tourism”Wzajemna pomoc, współpraca między firmami i instytucjami zajmującymi się promocją Śląska, a przede wszystkim odkrywanie potencjału regionu - takie cele przyświecają organizatorom konferencji "Silesia Play! Marketing/Events/Tourism", która odbędzie się 24 czerwca br. w Śląskiej Wyższej Szkole Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach.
0 1 0 0 0 10.06.2009Słodkie Upominki partnerem wernisażu World Press Photo 2009Firma Słodkie Upominki – specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych – była oficjalnym partnerem wernisażu wystawy zdjęć nagrodzonych w międzynarodowym konkursie fotografii prasowej World Press Photo 2009.
0 1 0 0 0 10.06.2009Polska branża gastronomiczna przed Euro 2012Euro 2012 otwiera przed Polską wielką okazję do zaprezentowania się światu, a także do rozwoju sektora turystycznego - zarówno przed, w trakcie i po mistrzostwach. Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, firmy konsultingowej specjalizującej się w branży gastronomicznej, uważa, że do mistrzostw należy przygotować się już teraz, tak, by móc na nich odpowiednio zarobić. – Aby wykorzystać tę okazję, trzeba będzie sprostać wielu wyzwaniom w zakresie kwalifikacji, marketingu i obsługi wzmożonego ruchu gości. - dodaje.
0 1 0 0 0 10.06.2009Honki Multimedia dla Reklamofon.plReklamofon to nowa usługa pozwalająca za darmo dzwonić na telefony stacjonarne w kraju i za granicą.
0 1 0 0 0 9.06.2009CityScreen partnerem kampanii społecznej „Pij mleko. Będziesz wielki”CityScreen pierwsza w Polsce sieć ekranów cyfrowej LED przyłącza się do kampanii społecznej “Pij mleko! Będziesz wielki". Kampania społeczna zostanie wyemitowana na nośnikach LED-owych o wymiarach 4x3 m każdy, które umiejscowione zostały w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu.
0 1 0 0 0 9.06.2009Wiosenna ofensywa Xboksa z Momentum WorldwideAgencja Momentum Worldwide na wiosnę zintensyfikowała działania promocyjne konsoli Xbox 360. Celem strategicznym prowadzonych działań jest dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców ceniących sobie rozrywkę i dobrą zabawę. W ramach tej strategii Momentum Worldwide zbudowała specjalną strefę Xbox na imprezie Monster Jam w Chorzowie, a w ostatni weekend (6-7 czerwca) powstała olbrzymia strefa Xbox na festiwalu muzyki elektronicznej Global Gathering w Poznaniu.
0 1 0 0 0 9.06.2009Nowa spółka zależna Ciszewski Public Relations SAAgencja Ciszewski Public Relations SA nabyła większościowe udziały w firmie Brightness Creative Studio, która oferuje kompleksową obsługę z zakresu marketingu BTL oraz kreacji. Prezesem spółki został Jerzy Ciszewski, a członkami zarządu pozostają Edward Ruszczyc (dyr. kreatywny) oraz Piotr Krasnodębski (dyr. zarządzający).
0 1 0 0 0 9.06.2009Comarch stawia na nowe formy komunikacji z klientemComarch zainicjował serie darmowych webinarów, które poruszać będą tematy lojalności klientów oraz budowy i funkcjonowania programów lojalnościowych. Pierwsze seminarium internetowe, organizowane przez oddział Comarch w Chicago, odbędzie się 9 czerwca o godz. 15.00 EST (godz. 21.00 GMT).