L’Oréal udostępnia narzędzie do autodiagnozy stanu skóry
  • 1
  • 0
15.04.2019

L’Oréal udostępnia narzędzie do autodiagnozy stanu skóry

Należąca do L’Oréal marka La Roche-Posay wprowadziła narzędzie do diagnostyki punktowej, wykorzystujące sztuczną inteligencję. Ocenia ono kondycję skóry i dostarcza zaleceń dotyczących pielęgnacji.

Darmowe narzędzie Spotscan dostępne jest na stronie www.boots.com. Zawiera obszerne dane pochodzące od dermatologów, w tym ponad 6 tys. zdjęć pacjentów będących przedstawicielami wszystkich grup etnicznych.

Użytkownik telefonu z systemem Android lub IQS za pomocą narzędzia musi wykonać selfie. Następnie Spotscan dokonuje oceny skóry użytkownika, podaje liczbę zaskórników, pryszczy czy przebarwień. Na tej podstawie dopasowuje porady i rekomenduje produkty marki odpowiednie dla danego typu skóry. Wynik można zapisać i przy następnym użyciu ocenić postęp w poprawie wyglądu.

Źródło: www.marketingweek.com

15 kwietnia 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2019

Zalando w kampanii „Wyraź swoje piękno” promuje wprowadzenie kosmetyków do oferty

Wartość polskiego rynku kosmetycznego wynosi obecnie około 16 mld zł*. Tym samym osiągnął on 6. miejsce pod względem wielkości w Europie. Według prognoz do 2021 r. jego wartość ma wzrosnąć do 20 mld zł**. Szczególnie dynamicznie rozwija się w Polsce w tym segmencie sprzedaż internetowa. Widząc potencjał rozwoju, Zalando wprowadziło w grudniu 2018 r. do swojej oferty kategorię kosmetyków. Teraz promuje ją w kampanii.