„Nastolatki 3.0” – raport NASK PBS
  • 0
  • 0
16.04.2019

„Nastolatki 3.0” – raport NASK PBS

Dzisiejsi nastolatkowie nie rozstają się ze smartfonami. Ogólnopolskie badanie przeprowadzone przez Państwowy Instytut Badawczy NASK wśród uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych pokazuje, że młodzież aktywnie korzysta z Internetu średnio przez ponad 4 godziny dziennie. Smartfon jest najczęściej wykorzystywanym do tego urządzeniem. Bez niego nie wyobraża sobie funkcjonowania co szósty młody człowiek (15,7% ).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2019

Zalando w kampanii „Wyraź swoje piękno” promuje wprowadzenie kosmetyków do oferty

Wartość polskiego rynku kosmetycznego wynosi obecnie około 16 mld zł*. Tym samym osiągnął on 6. miejsce pod względem wielkości w Europie. Według prognoz do 2021 r. jego wartość ma wzrosnąć do 20 mld zł**. Szczególnie dynamicznie rozwija się w Polsce w tym segmencie sprzedaż internetowa. Widząc potencjał rozwoju, Zalando wprowadziło w grudniu 2018 r. do swojej oferty kategorię kosmetyków. Teraz promuje ją w kampanii.