Firma Hörmann Polska obsługiwana przez agencje Dentsu Aegis Network Polska
  • 0
  • 0
13.05.2019

Firma Hörmann Polska obsługiwana przez agencje Dentsu Aegis Network Polska

Producent bram i drzwi Hörmann Polska wybrał do obsługi reklamowej iProspect Polska, Carat Polska oraz DDS. Agencje należą do Dentsu Aegis Network Polska.

Współpraca z brandem Hörmann została zapoczątkowana przez agencję iProspect. Rozpoczęła się od realizacji kampanii internetowej promującej markę jako partnera skoków narciarskich. Przeprowadzono działania display na portalach o tematyce sportowej, w sekcjach skoki narciarskie (SportoweFakty, Tvp.sport.pl). Marka zamierza kontynuować te aktywności również podczas kolejnych mistrzostw.

Umowa z Dentsu Aegis Network Polska obejmuje też strategię oraz całość działań online realizowanych przez iProspect (SEO, adwords, display, programmatic, content marketing, e-mailing), a także offline (OOH, radio, prasa). Dodatkowo iProspect przejął obsługę graficzną marki w obszarze online (banery, landing page).

Dom mediowy Carat odpowiada za zakup mediów offline dla tego klienta. DDS prowadzi zaś dla marki badania efektywności działań reklamowych.

13 maja 2019

12 maja 2019