W IAB Polska powstała grupa zamknięta e-marketing w finansach - Marketing przy Kawie
W IAB Polska powstała grupa zamknięta e-marketing w finansach
  • 0
  • 0
13.05.2019

W IAB Polska powstała grupa zamknięta e-marketing w finansach

W kwietniu w ramach struktur IAB Polska została powołana pierwsza zamknięta grupa robocza e-marketing w finansach. W jej skład weszli przedstawiciele największych instytucji z sektora bankowego. Celem grupy jest wymiana doświadczeń oraz wypracowanie wspólnych standardów i dobrych praktyk w zakresie działań e-marketingowych sektora finansowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56079 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 maja 2019

10 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2019

PSPR zgłasza do Rady Etyki PR sprawę informacji podanych w książce „Delfin. Mateusz Morawiecki”

Władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wyraziły zaniepokojenie informacjami zamieszczonymi w wydaniu „Super Expressu” z 10 maja na temat książki Piotra Gajdzińskiego. Według dziennikarzy autor opisuje w niej szczegóły z życia prywatnego swojego przełożonego, Mateusza Morawieckiego. PSPR zwróciło się o wydanie opinii w sprawie złamania Kodeksu etyki PSPR.