Farmacja na prowadzeniu, FMCG lekko w dół – ranking największych reklamodawców telewizyjnych według Codemedia - Marketing przy Kawie
Farmacja na prowadzeniu, FMCG lekko w dół – ranking największych reklamodawców telewizyjnych według Codemedia
  • 0
  • 1
28.02.2019

Farmacja na prowadzeniu, FMCG lekko w dół – ranking największych reklamodawców telewizyjnych według Codemedia

W 2018 r. branża farmaceutyczna po raz kolejny wygenerowała ponad połowę udziałów w zestawieniu top 10 największych reklamodawców telewizyjnych. Aflofarm i Polpharma, mimo spadków GRP, utrzymują czołowe pozycje. Na podium z 4. miejsca wskakuje US Pharmacia – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Drugą z najaktywniejszych branż było FMCG (33%), trzecią handel (9%) zdominowany przez Lidla. Spada natomiast udział telekomów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2019

27 lutego 2019