0 0 0 0 0 5.02.2019Startuje konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2019Wystartowała VIII edycja konkursu na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2019. Uczelnie będą mogły zaprezentować swoje prace w siedmiu kategoriach. Do 13 lutego można przesyłać zgłoszenia.
0 0 0 0 1 4.02.2019Po latach batalii prawnych Cadbury rezygnuje z zastrzeżenia koloru jako znaku towarowegoMarka Cadbury rezygnuje z dalszych prób walki o kolor jako znak towarowy. Sąd apelacyjny orzekł, że kolor jest przez nią rozumiany w sposób zbyt rozległy, by można go było zarejestrować.
0 0 0 0 0 4.02.2019Przychody reklamowe YouTube w 2018 r. wzrosły dzięki reklamodawcom, którzy kontynuowali współpracę z serwisemPrzychody reklamowe YouTube wzrosły o 11 proc. w stosunku do 2017 r. – wynika z badania firmy MediaRadar.
0 1 0 0 0 4.02.2019A Ty, jaką kobietą jesteś? – pyta E. Wedel i organizuje instagramowy konkurs dla konsumentekE. Wedel rozpoczął kampanię reklamową czekolad premium. W związku z tym od 1 do 10 lutego prowadzi konkurs dla konsumentek „Oblicza kobiecości”. Nagrodą jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z Omeną Mensah.
0 0 0 0 0 4.02.2019Startuje projekt „Amica for others”Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? Jak znaleźć czas dla innych, kiedy nawet dla siebie mamy go tak niewiele? Jak nie przegapić tego, co najważniejsze, czyli relacji międzyludzkich? O tym opowiada film „Amica for others”. Jest on zarazem pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie, realizowanego przez markę sprzętu AGD. Skłania on do refleksji i podpowiada, jak być dla innych, nie tylko dla siebie.
0 1 0 0 0 4.02.2019Havas Media Group powołuje Programmatic HubW styczniu 2019 r. Havas Media Group powołało Programmatic Hub. To zespół złożony z kilkunastu specjalistów integrujących wszystkie narzędzia do zakupu programatycznego. Na czele hubu stanął Krzysztof Dumbal.
0 0 0 0 0 4.02.2019PolRegio wybrało agencję PRPrzewoźnik kolejowy PolRegio wybrał Cohn & Wolfe na swoją agencję PR. Kontrakt obejmuje realizację kompleksowych działań w zakresie komunikacji korporacyjnej.
1 0 0 0 0 4.02.2019Grupa Pernod Ricard z globalną kampanią korporacyjną „Be A Convivialist!”Grupa Pernod Ricard, producent alkoholi, rozpoczęła globalną kampanię korporacyjną „Be A Convivialist!”. Firma od wielu lat realizuje działania według wizji „Creators of Conviviality”. Zachęca odbiorców do tego, by byli towarzyscy.
0 1 0 0 0 4.02.2019Planet PR zmienia się w Planet PartnersPo dwunastu latach na rynku agencja Planet PR przekształca się w firmę konsultingową. Będzie specjalizować się w doradztwie komunikacyjnym, realizacji kampanii i zarządzaniu kryzysowym. Zmianie profilu działalności towarzyszy modyfikacja nazwy i nowe logo agencji.
1 0 0 0 0 1.02.2019Huawei po 200 latach dokończy symfonię SchubertaW 1822 r. Franz Schubert skomponował dwie części swojej VIII Symfonii. Nie ukończył jednak utworu. Niemal 200 lat później marka Huawei zainicjowała projekt artystyczny „Niedokończona symfonia”, wykorzystujący innowacyjne rozwiązania technologiczne.