„Fanpage Trends” – czerwiec 2015 - Marketing przy Kawie
„Fanpage Trends” – czerwiec 2015
  • 0
  • 2
9.07.2015

„Fanpage Trends” – czerwiec 2015

Podobnie jak na YouTube i Twitterze, również na Facebooku w czerwcu panował mniejszy ruch niż w maju. Liczba postów opublikowanych przez administratorów stron oraz użytkowników serwisu spadła o 3,4%, średnia liczba udostępnień postów o 21,3%, a komentarzy pod postami – o blisko 5%. Ponadto strony komercyjne użyły w czerwcu o 4% mniej hashtagów – wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54915 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lipca 2015