Facebook zaktualizował sposób obliczania współczynnika CPC - Marketing przy Kawie
Facebook zaktualizował sposób obliczania współczynnika CPC
  • 0
  • 1
9.07.2015

Facebook zaktualizował sposób obliczania współczynnika CPC

W obliczaniu współczynnika CPC (cost per click) do tej pory pod uwagę brane były wszystkie akcje związane z analizowaną przestrzenią reklamową. Należały do nich kliknięcia „Lubię to”, komentarze, udostępnienia, wejścia na stronę czy rozwinięcia postu za pomocą „Zobacz więcej”. Obecnie to się zmieniło.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54915 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lipca 2015

8 lipca 2015