1 2 0 0 0 12.06.2015Lech Pils stawia lokomotywę przy stadionie w Poznaniu (wideo)„Stawiamy legendę na stacji Bułgarska” – to hasło, które z początkiem czerwca pojawiło się na billboardach i citylightach promujących współpracę wielkopolskiego Lecha Pils z KKS Lech Poznań. Sponsor główny mistrza Polski w nowej kampanii zaprezentował też lokomotywę – symbol drużyny Kolejorza.
2 3 0 0 0 12.06.2015Mattel wprowadza linię lalek Barbie w butach bez wysokich obcasów (wideo)Przez lata przyzwyczailiśmy się do określonego wizerunku lalki Barbie – kojarzy się on przede wszystkim z włosami blond i niebieskimi oczami. Nieodłącznym elementem garderoby Barbie od zawsze były buty na obcasie. Zabawki z nowej linii Fashionistas noszą jednak buty na płaskiej podeszwie.
2 5 0 0 0 11.06.2015Kolejna odsłona kampanii społecznej „Piłem – nie jadę!” (wideo)Rozpoczęła się czwarta odsłona kampanii „Piłem – nie jadę!”. Tym razem organizator – marka Wyborowa Pernod Ricard – skupił się na konieczności reagowania, kiedy jesteśmy świadkami sytuacji, w której osoba spożywająca alkohol chce prowadzić samochód.
0 3 0 0 0 11.06.2015Lech Poznań dziękuje Warszawie„Dziękujemy kibicom z Warszawy za doping” – takie słowa można przeczytać na plakatach zawieszonych przez KKS Lech Poznań w centralnych punktach Warszawy. W ten sposób mistrz Polski chce podziękować mieszkańcom stolicy. Okazuje się bowiem, że pierwszym dużym miastem kibicującym Lechowi poza Wielkopolską jest Warszawa.
1 1 0 0 0 11.06.2015Rusza kampania bankowości korporacyjnej mBanku (wideo)Wystartowała pierwsza od lat kampania bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej mBanku. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki w segmencie korporacji oraz małych i średnich firm.
1 1 0 0 0 11.06.2015Lalka z oparzeniami słonecznymi uczy dzieci bezpiecznego opalania (wideo)Jak pokazać dzieciom, że długotrwałe przebywanie na słońcu bez ochrony jest szkodliwe dla skóry? W kampanii dla marki Nivea przygotowano lalkę, która pod wypływem promieni UV doznaje oparzeń słonecznych.
0 1 0 0 0 11.06.2015Deloitte: Za trzy lata globalny rynek m-zdrowia będzie wart 21,5 mld dol.Liczba aplikacji związanych z ochroną zdrowia w systemach Android i iOS podwoiła się w ciągu 2,5 roku i wynosi ponad 100 tys. Globalny rynek m-zdrowia w 2013 r. był wart 2,4 mld dol., a za trzy lata będzie to 21,5 mld. Oznacza to wzrost średnio blisko o 55 proc. rocznie – wynika z raportu firmy Deloitte „Connected health. How digital technology is transforming health and social care”.
1 4 0 0 0 11.06.2015Klienci polecają produkty z asortymentu MyCenter w kampanii tej sieci sklepów (wideo)8 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa MyCenter – ogólnopolskiej sieci sklepów RTV AGD. W reklamach klienci polecają produkty z asortymentu marki.
0 2 0 0 0 11.06.2015Rekordowa liczba zgłoszeń z Polski w międzynarodowym konkursie kreatywności Cannes Lions 2015Ponad 40 tys. prac z całego świata walczy o nagrody w 62. edycji festiwalu Cannes Lions, która będzie trwała od 21 do 27 czerwca. Oceniane będą też 243 prace z Polski.
0 4 0 0 0 11.06.2015Majowy „YouTube Trends”: na Gang Albanii nie ma mocnychDominacja Gangu Albanii na polskim YouTube jest niezaprzeczalna. Teledyski grupy okupują prawie wszystkie miejsca w pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych filmów miesiąca. Tym razem w czołówce znalazło się ich 8: 2 rodzynki to psopająk Wardęgi i teledysk rapera Soboty. Sotrender prezentuje majowy „YouTube Trends”.