Facebook udostępni Instant Articles wszystkim wydawcom
  • 0
  • 1
18.02.2016

Facebook udostępni Instant Articles wszystkim wydawcom

Facebook zapowiedział otwarcie funkcji Instant Articles dla wszystkich wydawców, niezależnie od ich wielkości i miejsca, w którym działają. Nastąpi to 12 kwietnia podczas konferencji F8.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lutego 2016

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2016

Pocahontas, Titanic i „Sugar” zespołu Maroon 5 – vlogerzy śpiewają, promując aplikację Tidal w Play (wideo)

Play ponownie promuje aplikację muzyczną Tidal, którą udostępnia klientom za darmo. Do walentynkowego konkursu zaangażowano trzy pary internetowych influencerów: Maffashion i Cezarego Jóźwika (Abstrachuje), Martina Stankiewicza i Laurę Nadolską (LoJournal) oraz Hejłobuzy, czyli Karolinę Gołębiowską (Stylizacje.TV) i Dariusza Gutkowskiego (DGShowTV).

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2016

ARC Rynek i Opinia: Lekkoatletyka w górę, biegi narciarskie w dół. Sportowe podsumowanie 2015 r. (infografika)

W 2015 r. wzrosło zainteresowanie piłką ręczną oraz lekkoatletyką, mniej zaś interesowano się biegami narciarskimi, boksem i rajdami samochodowymi. Bez zmian pozostaje top 3 najpopularniejszych dyscyplin sportowych: piłka nożna, siatkówka i skoki narciarskie. Najbardziej znanym sportowcem jest Robert Lewandowski – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia „Sponsoring monitor 2015”.