Pocahontas, Titanic i „Sugar” zespołu Maroon 5 – vlogerzy śpiewają, promując aplikację Tidal w Play (wideo)
  • 3
  • 1
18.02.2016

Pocahontas, Titanic i „Sugar” zespołu Maroon 5 – vlogerzy śpiewają, promując aplikację Tidal w Play (wideo)

Play ponownie promuje aplikację muzyczną Tidal, którą udostępnia klientom za darmo. Do walentynkowego konkursu zaangażowano trzy pary internetowych influencerów: Maffashion i Cezarego Jóźwika (Abstrachuje), Martina Stankiewicza i Laurę Nadolską (LoJournal) oraz Hejłobuzy, czyli Karolinę Gołębiowską (Stylizacje.TV) i Dariusza Gutkowskiego (DGShowTV).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lutego 2016

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2016

ARC Rynek i Opinia: Lekkoatletyka w górę, biegi narciarskie w dół. Sportowe podsumowanie 2015 r. (infografika)

W 2015 r. wzrosło zainteresowanie piłką ręczną oraz lekkoatletyką, mniej zaś interesowano się biegami narciarskimi, boksem i rajdami samochodowymi. Bez zmian pozostaje top 3 najpopularniejszych dyscyplin sportowych: piłka nożna, siatkówka i skoki narciarskie. Najbardziej znanym sportowcem jest Robert Lewandowski – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia „Sponsoring monitor 2015”.

17 lutego 2016