0 1 0 0 0 17.02.2016Appetita w programach kulinarnych Polsatu i TVN-uMarka przypraw Appetita (Colian) rusza z wiosenną kampanią promocyjną. Będzie to lokowanie produktów oraz sponsoring w programach kulinarnych „Top Chef” i „Masterchef Junior”.
0 1 0 0 0 17.02.2016Czego klienci oczekują od sklepów? Badanie SalesforceJak przebiegają procesy zakupowe amerykańskich klientów detalicznych, którzy robią zakupy online i offline, a przy tym na co dzień korzystają ze smartfonów i Internetu? Jakie są ich modele decyzyjne i oczekiwania wobec doradców zatrudnionych w sklepach? Przeanalizowała to firma Salesforce.
1 1 0 0 0 17.02.2016Alior Bank promuje ofertę dla klientów regularnie spłacających kredyty (wideo)W najnowszej kampanii Alior Banku promowany jest nowy mechanizm zniżek. Mogą skorzystać z nich klienci z dobrą historią kredytową, którzy zdecydują się na pożyczkę gotówkową lub kredyt konsolidacyjny. Osią działań jest spot telewizyjny. Przygotowano też aktywności w Internecie.
0 2 0 0 0 17.02.2016Badanie Radio Track (listopad–styczeń)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 0 0 0 17.02.2016„1000 pomysłów, jedna Lubella!”. Kampania z przepisami na dania z makaronem (wideo)Lubella będzie promować swoje makarony, przedstawiając 10 przepisów i 10 spotów przez 10 miesięcy. Na razie zaprezentowała pierwszy spot, który rozpoczyna nowy kierunek komunikacji oraz najdłuższą dotychczas kampanię reklamową brandu. Proponowane w niej będą przepisy na dania makaronowe.
0 7 0 0 0 17.02.2016SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5% w 2015 r. (infografika)W okresie od stycznia do grudnia 2015 r. polski rynek reklamy w wartościach netto wzrósł o 4,5%, tj. o 326,1 mln zł wobec 2014 r. – wynika z raportu SMG Polska. Jak we wcześniejszych okresach, czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak też wzrost wydatków FMCG i lidera rynku reklamowego – branży handlowej.
0 1 0 0 0 17.02.2016Kampanie Bluerank nominowane w międzynarodowym konkursie SEMPO Global Awards [aktualizacja]Agencja SEM Bluerank otrzymała dwie nominacje w konkursie SEMPO Global Awards. Jury doceniło kampanie, które firma przeprowadziła w 2015 r. dla serwisów Sportowysklep.pl oraz DOZ.pl. Wyniki zostaną ogłoszone 10 marca.
3 1 0 0 0 16.02.2016„Sztuka składania historii” z Intelem i Krzysztofem Gonciarzem (wideo)Ruszył projekt „Sztuka składania historii” – efekt współpracy Intela z vlogerem Krzysztofem Gonciarzem. W jego ramach powstaje cykl materiałów filmowych poświęconych opowiadaniu historii za pomocą wideo.
0 1 0 0 0 16.02.2016IAB Polska prezentuje publikację „Audio online. Reklama i muzyka”„Audio online. Reklama i muzyka” to najnowsza publikacja IAB Polska, która opisuje genezę i rozwój cyfrowego rynku audio w Polsce jako nowego medium reklamowego. Została opracowana przez grupę roboczą audio wideo.
0 1 0 0 0 16.02.2016„Reklama natywna 2016 USA–UK–Polska” – raport sieci Adaptiff i Solve Media (infografika)Jak badani z USA, Wielkiej Brytanii oraz Polski postrzegają reklamę natywną? Jak ją definiują? Jakie są ich zdaniem słabe i mocne strony tej formy komunikacji? Jak wykorzystują ją we własnych działaniach oraz jak oceniają jej przyszłość? Na te pytania próbują odpowiedzieć firmy Adaptiff i Solve Media w raporcie „Reklama natywna 2016 USA–UK–Polska”.