0 1 0 0 0 14.06.2012Wyniki badania „Jak kobiety i mężczyźni oglądają telewizję”Ponad połowa badanych w kwestionariuszu UPC Polska zadeklarowała, że decyzje o wyborze kanałów telewizyjnych podejmuje wspólnie z rodziną.
1 7 0 0 0 14.06.2012Scrabble w przestrzeni miejskiej (wideo)Festiwal Need for Street, wydarzenie promujące rodzime marki związane z designem oraz polskich grafików i ilustratorów, przenosi Scrabble do przestrzeni miejskiej. Dzięki akcji ambientowej z warszawskich ulic i popularnych lokali przemawiają do nas znajome płytki z literami.
0 6 0 0 0 14.06.2012Ranking cytowań i informacji: maj 2012W maju liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Rzeczpospolita” (234 cytaty). Zdecydowanie najczęściej przytaczano wyniki opublikowanego 16 maja „Rankingu Szkół Wyższych 2012” (przygotowanego wspólnie z miesięcznikiem „Perspektywy”). Rozgłos zdobyła także publikacja „Rzeczpospolitej”, dotycząca akcji CBA w prokuraturze rejonowej Wrocław Krzyki-Zachód („Prokurator na podsłuchu CBA”, 10 maja).
0 1 0 0 0 14.06.2012IAB Polska zwycięzcą Mixx Awards 201230 maja, podczas europejskiej gali Mixx Awards, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zostało nagrodzone statuetką dla najlepszego biura IAB w Europie. Jest to nagroda specjalna, przyznana pierwszy raz w historii.
5 1 0 0 0 14.06.2012Reklamy z szansami na Lwy w Cannes – typują Leo Burnett i Adweek (wideo)Z czterdziestki faworytów do tegorocznych Cannes Lions, wybranych przez agencję Leo Burnett, serwis Adweek wytypował swoją osiemnastkę spotów. Reklamy podzielono tematycznie według kryteriów: dostosowanie do wymagań klienta, teatr uliczny, kunszt, prowokacja, techniki przyszłości oraz nagłe zwroty akcji.
0 1 0 0 0 14.06.2012Promocje konsumenckie Zelmera: „Niezawodnie piękna” oraz „Testuj zdrowo”Marka Zelmer rozpoczęła dwie promocje konsumenckie: „Niezawodnie piękna” (która rozpoczęła się 1 czerwca) oraz „Testuj zdrowo” (od 11 czerwca).
0 1 0 0 0 14.06.2012„Pokochaj Eco Bubble” z Samsung Electronics PolskaSamsung Electronics Polska gwarantuje zwrot pieniędzy w akcji promującej nowe pralki z serii Eco Bubble. Kampania potrwa do końca czerwca i swym zasięgiem obejmie całą Polskę.
0 1 0 0 0 14.06.2012Drugi etap kampanii reklamowej Wilkinsona – „Golący patrol”Rozpoczął się kolejny etap trwającej od kwietnia kampanii reklamowej marki Wilkinson – „Golący Patrol”. Jednym z elementów kampanii (oprócz promocji konsumenckiej) jest konkurs „Zostań Miczem! Zostań Pamelą!”.
0 1 0 0 0 14.06.2012Lotos kibicuje w prasie11 czerwca rozpoczęła się druga, prasowa odsłona kampanii wizerunkowej marki Lotos „Lotos kibicuje”.
1 1 0 0 0 14.06.2012Tyskie zachęca do dołączenia do fali kibiców (wideo)Marka piwa Tyskie, w ramach działań związanych z kampanią „Piąty Stadion”, zachęca odbiorców reklamy do przyłączenia się do wirtualnej fali kibiców.