0 1 0 0 0 19.06.2012Kompania Piwowarska ogłasza przetarg na obsługę ATL marki TyskieKompania Piwowarska rozpocznie przetarg na obsługę reklamową swojej czołowej marki – Tyskie.
1 1 0 0 0 19.06.2012Mobilna kampania reklamowa KIA (wideo)Rozpoczyna się kampania reklamowa marki KIA, wspierająca promocję najnowszego modelu KIA Cee’d. Działania realizowane będą w mobilnym Internecie i będą nawiązywać do mistrzostw Euro 2012.
2 1 0 0 0 19.06.2012„Komentatorzy” – najnowsza kampania Kubusia Play (wideo)Kubuś stworzył serię krótkich, 15-sekundowych reklam, w których dzieci sprawdzają cechy produktów marki i komentują je niczym telewizyjni reporterzy.
1 1 0 0 0 19.06.2012Pierwsi zwycięzcy Cannes Lions 2012 (wideo)Ogłoszono pierwszych zwycięzców konkursu Cannes Lions – w kategoriach: Direct Lions, PR Lions oraz Promo & Activation Lions.
0 1 0 0 0 19.06.2012BarCamp: „Oblicza obecności w sieci”21 czerwca odbędzie się kolejny BarCamp – „Oblicza obecności w sieci”, organizowany w ramach projektu szkoleniowego Małopolskie Małe i Mikroprzedsiębiorstwa w Sieci 2 przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
0 1 0 0 0 19.06.2012Warsztaty Grupy RMF – zwycięża Media DirectionW 11. edycji warsztatów organizowanych przez Grupę RMF dla domów mediowych zwyciężył Media Direction, wyprzedzając zespoły Value Media i Universal McCann. Specjalne wyróżnienie otrzymała agencja MPG.
0 1 0 0 0 18.06.2012Finansiści prześcignęli marketingowców i specjalistów ds. PR w mediach społecznościowychPracownicy branży „Finanse i Ekonomia” stanowią największą grupę wśród użytkowników internetowych społeczności biznesowych. Serwis społecznościowy GoldenLine opublikował raport na temat aktywności zawodowej pracowników poszczególnych branż w sieciach społecznościowych.
0 1 0 0 0 18.06.2012Analiza oglądalności meczu Polska-CzechySobotni mecz Polska-Czechy był ostatnim meczem naszej reprezentacji na Euro 2012. Przebieg wydarzeń na boisku odzwierciedla zachowanie widowni przed telewizorami – wynika z badania, stworzonego przez Universal McCann.
0 1 0 0 0 18.06.2012Polski przedstawiciel Global Health PR w Europie Środkowej i WschodniejAlfa Communications dołączyła do Global Health PR, międzynarodowej sieci skupiającej niezależne agencje public relations, których właściciele i konsultanci posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych w branży healthcare.
0 1 0 0 0 18.06.2012„Kompendium CSR” z „Rzeczpospolitą”18. czerwca w „Rzeczpospolitej” ukazała się kolejna edycja publikacji „Odpowiedzialny Biznes - Kompendium CSR”. Tematem przewodnim „Kompendium” jest Polska na światowej mapie odpowiedzialności i zaangażowania biznesu.