Etiudy filmowe promujące markę - Marketing przy Kawie
Etiudy filmowe promujące markę
  • 0
  • 1
6.06.2011

Etiudy filmowe promujące markę

Panasonic rozpoczyna kampanię reklamową aparatu fotograficznego Lumix TZ20. Siedmiu młodych filmowców, siedem aparatów fotograficznych i siedem etiud filmowych o tym, jak uchwycić najlepszy moment. Wokół ich dzieł zbudowano całą strategię komunikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 czerwca 2011