Eskadra Events dla marki Certina
  • 0
  • 1
10.09.2009

Eskadra Events dla marki Certina

1 września 2009 r. Eskadra Events zorganizowała na terenie lotniska Bemowo w Warszawie spotkanie promujące nowy zegarek Certina DS Action Limited Edition Robert Kubica. W spotkaniu wzięli udział sprzedawcy Certiny oraz dziennikarze. Gwiazdą spotkania był ambasador marki Certina, czyli sam Robert Kubica.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2009

"1 euro to majątek" – wspólna kampania IKEA i UNICEF

Międzynarodowy Dzień Walki z Analfabetyzmem co roku przypomina o problemie, z którym boryka się ponad miliard ludzi na świecie. Mimo szybkiego rozwoju naukowego i technologicznego prawie sto milionów dzieci ma bardzo ograniczony dostęp do podstawowej edukacji. Aby to zmienić, w listopadzie br. IKEA i UNICEF rozpoczną 6. edycję kampanii „1 euro to majątek”. Fundusze z niej wesprą budowę i wyposażenie szkół w krajach rozwijających się.