"1 euro to majątek" – wspólna kampania IKEA i UNICEF
  • 0
  • 1
9.09.2009

„1 euro to majątek” – wspólna kampania IKEA i UNICEF

Międzynarodowy Dzień Walki z Analfabetyzmem co roku przypomina o problemie, z którym boryka się ponad miliard ludzi na świecie. Mimo szybkiego rozwoju naukowego i technologicznego prawie sto milionów dzieci ma bardzo ograniczony dostęp do podstawowej edukacji. Aby to zmienić, w listopadzie br. IKEA i UNICEF rozpoczną 6. edycję kampanii „1 euro to majątek”. Fundusze z niej wesprą budowę i wyposażenie szkół w krajach rozwijających się.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

lucy

14 lat temu

Kupienie pluszaka a pomoc

W tym roku IKEA położyła nacisk na walkę z analfabetyzmem, na uświadomienie dorosłym, jak straszną rzeczą społecznie jest analfabetyzm. W Polsce nie ma już tego problemu, czy wobec tego nas nie dotyczy...a miliard osób na świecie nie potrafi czytać i pisać. A my przechodzimy obojętnie?

Rozwiń komentarze

9 września 2009