Trzeci numer „Pro-KREACJI” już w EMPiKACH i salonach prasowych RUCH - Marketing przy Kawie
Trzeci numer „Pro-KREACJI” już w EMPiKACH i salonach prasowych RUCH
  • 0
  • 1
24.08.2006

Trzeci numer „Pro-KREACJI” już w EMPiKACH i salonach prasowych RUCH

„Szczęśliwie postanowiłem być sobą” – wyznaje Ryszard Horowitz w najnowszym numerze „Pro-KREACJI”, a profesor Jerzy Bralczyk opowiada, dlaczego przestał wierzyć w istnienie języka reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2006

Internauci głosują na Kolory Pasji

Firma Cezex uruchomiła na swojej stronie internetowej głosowanie na najlepszy projekt spośród 303 zgłoszonych do konkursu Kolory Pasji 2007. Projekt wybrany przez Internautów zostanie zamieszczony na jednej z kart przyszłorocznego kalendarza. Będzie to już VI-ta edycja prestiżowego projektu organizowanego przez Cezex. Jego celem jest stworzenie kalendarza zawierającego unikalne, graficzne interpretacje tematu „kolory pasji” przygotowane przez wiele agencji reklamowych, które będą wydrukowane w perfekcyjny sposób przez kilkanaście drukarni na nietuzinkowych papierach z oferty Cezexu.