Emigranci 2007 - Demografia, konsumpcja, media
  • 0
  • 1
29.11.2007

Emigranci 2007 – Demografia, konsumpcja, media

Młoda emigracja jest zadowolona ze statusu materialnego, choć zdegradowana zawodowo, tęskni za polskimi markami, korzysta z polskich mediów i nie wie czy powróci do kraju, wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia, Polskie Badania Internetu oraz dom mediowy Starcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2007

Firmy w Polsce potrzebują sprzedawców

Co 1,5 minuty w polskim internecie pojawia się ogłoszenie rekrutacyjne dla sprzedawcy – wynika z raportu „Potencjał rekrutacyjny polskiego internetu – Analiza sektorów sprzedaż i call center” przygotowanego przez internetową platformę kariery GazetaPraca.pl. Do pracowników sprzedaży i call center polskie firmy skierowały w pierwszych trzech kwartałach br. ponad 280 tys. ogłoszeń rekrutacyjnych. To ponad 20% wszystkich ofert pracy opublikowanych w sieci.