0 1 0 0 0 6.12.2007TBWA realizuje świąteczną kampanię dla ManufakturyDla swoich Klientów Manufaktura przygotowała wiele świątecznych atrakcji oraz akcji dla dzieci i dorosłych, które będą trwały do Wigilii. Najważniejszą z nich jest konkurs pod hasłem „Wygraj wielki wóz”, w którym do wygrania jest samochód Dodge Caliber.
0 1 0 0 0 6.12.2007Światowy konkurs Triumph Inspiration AwardFirma Triumph zaprosiła studentów najbardziej prestiżowych szkół artystycznych z ponad 25 krajów świata do udziału w konkursie Triumph Inspiration Award, który ma na celu wyłonienie i wspieranie młodego projektanta w każdym ze startujących państw.
0 1 0 0 0 6.12.2007MMS promuje specjalistyczne usługi marketingu farmaceutycznegoFirma Medical Marketing Services w drugiej połowie listopada 2007 r. przeprowadziła niestandardową akcję komunikacyjną, skierowaną do działów marketingu topowych firm farmaceutycznych działających w Polsce. Celem akcji było przypomnienie lub poinformowanie o ofercie specjalistycznych usług marketingu farmaceutycznego MMS.
0 1 0 0 0 6.12.2007Dlaczego kupujemy w Sieci? (Catalog Success)J. Keenan, What Matters to Online Shoppers?, "Catalog Success", 4.12.2007Wygoda okazuje się decydującym czynnikiem skłaniającym ludzi do zakupów internetowych. Nie zmienia to faktu, że w okresach świątecznych wciąż chcemy obdarowywać prezentami przyjaciół i znajomych.
0 1 0 0 0 6.12.2007PRO Media House pracuje dla Posti S.A.Dom mediowy PRO Media House zaplanował i zakupił media na potrzeby ogólnopolskiej kampanii reklamowej dla Posti S.A. – jednego z największych producentów herbat w Polsce.
0 1 0 0 0 5.12.2007TequilaPolska i Winterfresh ułatwiają zbliżenie w InternecieMarka Winterfresh (Wrigley Polska) oficjalnie uruchomiła portal społecznościowy www.polifreshya.pl i rozpoczęła długoterminową kampanię wizerunkową „Polifreshya. Come Together” w Internecie.
0 1 0 0 0 5.12.2007Sobieski wybiera SigmęGrupa Sobieski powierzyła kompleksową obsługę komunikacyjną agencji Sigma International (Poland) Ltd.
0 1 0 0 0 5.12.2007Nominacja do Złotych Orłów dla DougFaberFamilyDougFaberFamily (DFF) otrzymała nominację do nagrody Złote Orły 2007 za reklamę radiową przygotowaną na zlecenie pkt.pl.
0 1 0 0 0 5.12.2007FFCreation rozpoczęła współpracę z Johnson & JohnsonAgencja FFCreation przygotowała polski serwis internetowy www.roc.com.pl oraz kampanię dla ekskluzywnej kobiecej marki RoC, oferującej dermokosmetyki dla kobiet.
0 1 0 0 0 5.12.2007Nowy magazyn i portal internetowy dla golfistówOd nowego roku rusza „GolfMania” – platforma multimedialna, na którą składać się będą magazyn i portal internetowy. „GolfMania” jest nowym projektem wydawniczym agencji Smart Marketing Solutions.